Liity jäseneksi

Liittyminen

Liity jäseneksi

Kuulumalla liittoon saat edunvalvontaa, tukea ja turvaa. JHL neuvottelee, jotta sen jäsenistön yhteiskunnallisesti tärkeän työn arvostus näkyisi kukkarossa ja hyvinvointina työelämässä. Jäsenenä saat myös monia jäsenetuja käyttöösi.

jäsenyys, kohtuuden puolella, liittyminen, perintäsopimus, työnantajaperintä, valtakirjat

Liity opiskelijajäseneksi

JHL:n opiskelijajäsenyys on päätoimiselle opiskelijalle maksuton ja olet silti oikeutettu liittomme lukuisiin jäsenetuihin.

JHL, jäsenyys, liittyminen, opiskelijajäsen, opiskelijat

Jäsenmaksu

JHL:n kokonaisjäsenmaksu on 1 % kaikista ansiotuloista ennen veroja. Jäsenmaksu on verotuksessa vähennyskelpoinen. Jäsenmaksun voit maksaa joko valtuuttamalla työnantajasi perimään sen suoraan palkasta tai maksamalla sen itse. Minimijäsenmaksua maksavat ne jäsenet, joilla ei ole palkka- tai siihen verrattavaa tuloa. Jäsenmaksulaskurilla voit laskea jäsenmaksusi.

jäsenmaksulaskuri, jäsenmaksut, minimijäsenmaksu, perintäsopimus, työnantajaperintä, valtakirjat

Kysymyksiä jäseneksi liittymisestä

Kuka voi liittyä JHL:n jäseneksi? Miten jäsenmaksu maksetaan tai paljonko se on? Katso jäseneksi liittymisen usein kysytyt kysymykset ja vastaukset niihin.

JHL, jäsenmaksut, jäsenyys, liittyminen

Liiton tarjoamat jäsenedut

Kuulumalla liittoon saat ajan tasalla olevaa edunvalvontaa, liiton neuvotteleman työehtosopimuksen mukaiset reilut työehdot, työpaikallasi asioitasi ajavan luottamusmiehen ja oikeusapua työsuhteisiin liittyvissä ongelmissa. Lisäksi saat turvaa työttömyyden varalta.

jäsenedut, jäsenkortti, jäsenpalvelu

Julkisten ja hyvinvointialojen liiton ja työttömyyskassan jäseneksi voit liittyä nopeasti ja vaivattomasti sähköisellä liittymislomakkeella.

Tulosta ja postita

Mikäli et halua käyttää sähköistä liittymislomaketta,  täytä Liity jäseneksi ja jäsenmaksun perintälomake (pdf, 54 KB) Toimita lomakkeet (4 kopiota) allekirjoitettuina JHL-aktiiville työpaikallasi tai postita jäsenyksikköön.

Kysy jäsenyydestä, soita, meilaa.
Jäsenneuvontamme palvelee sinua ma-to klo 9-15.
Soita meille numeroon 010 7703 430 tai meilaa osoitteeseen jasenrekisteri@jhl.fi, jos mielessäsi on kysymyksiä.