Jäsenedut

Luottamusmies ja JHL auttaa

Jos työpaikalla menee ns. sukset ristiin ja tulee ongelmia, luottamusmiehet ja JHL:n henkilökunta auttavat selvittämään hankalia tilanteita. Liittoon kuulumaton hoitaa asiansa itse, samoin kuin pelkkään työttömyyskassaan kuuluva.

Koulutus on iso etu

Hyödynnä opintopolut luottamustehtäviin, yhdistystoimintaan ja ammattitaidon kasvattamiseen. Nauti myös virkistävistä harrastekursseista - maksutta.

Vähennyskelpoinen jäsenmaksu

Jäsenmaksun voi vähentää verotuksessa.

Vakuutettu jäsen

JHL on vakuuttanut jäsenensä Keskinäinen Vakuutusyhtiö Turvassa. Kollektiivinen jäsenvakuutus sisältää matkustajavakuutuksen ja tapaturmavakuutuksen pysyvän haitan varalle. Liiton järjestötehtävissä ja tilaisuuksissa JHL:n jäsenet ovat vakuutettuna Liittoturvavakuutuksessa. Jäsensivuilla on lisää tietoa vakuutuksesta.

Lomaetuja ja alennuksia

Lomapaikat
JHL:n jäsenillä on mahdollisuus lomailla edullisesti liiton omissa lomapaikoissa. Lomapaikkojen tiedot löytyvät jäsensivuilta.
Alennukset
Hyviä alennuksia myös hotelleista ja laivamatkoista.

Runsaasti muita alennuksia ja etuja

• jatkuvat alennukset bensiinistä ja dieselistä
  • vaihtuvat kampanjaedut, jotka kannattaa tarkistaa säännöllisesti jäsensivuilta
  • laivamatkoja koskevat edut
  • hotellimajoitukset halvempaan hintaan
  • alennuksia vakuutuksista
  • alennusta TSL:n kursseista, esim. atk-ajokortttikursseista
  • mahdollisuus hakea vuokra-asuntoja, sekä VVO:n että JHL:n
  • SAK:n yhteiset edut (lehtituki, kulttuuriapurahat, kampanjaedut)

Edunvalvonta on ykkösetu

Jäsenen tärkein oikeus on liiton ja oman yhdistyksen edunvalvonta eri muodoissaan.

Oikeusapua jäsenille

Joskus asioita ei saada ratkaistua neuvottelemalla. Silloin JHL:n jäsenellä on mahdollisuus saada ilmainen oikeusapu ja lakimiehen palvelut.

POP Pankki

Hyvä JHL:n jäsen

Kuopion kaupungin JHL ry ja POP Pankki Siilinjärven Osuuspankki ovat tehneet yhteistyötä jo useita vuosia.
Yhteistyösopimuksen mukaan yhdistyksen jäsenet saavat POP Pankista etuja ja alennuksia, jotka kannattaa hyödyntää. Pankin kokonaisasiakkaaksi ja jäseneksi liittyvä saa 20 %:n alennuksen hinnastossa olevista lainojen toimitusmaksuista sekä 25 %:n alennuksen hinnastossa olevista pankkikortin ja verkkopankin kuukausimaksuista (pl. POP Visa Electronkortti)
Mikäli pankin asiakkaana oleva yhdistyksen jäsen joutuu lomautetuksi tai irtisanotuksi työstään,  on jäsenen mahdollista saada lainoihin lyhennysvapaata 1 – 6 kuukautta ja saada lainojen muutoskuluista 50 %:n alennus hinnastossa olevista palkkioista.
Ihmisten pankki Meille pankin tarina on itse asiassa aina ihmisten tarina.  Saamme luottamuksen olla mukana ihmisten elämän eri vaiheissa.  Olemme erittäin onnellisia siitä, että meillä on tutkitusti pankkialan  tyytyväisimmät ja uskollisimmat asiakkaat.

Lähellä ja turvallinen Uskomme koko Suomen kattavaan paikallisuuteen. Suomalaiseen  pankkiin, jolla on kasvot ja etunimi. Vaalimme arjen asioinnissa  luotettavuutta, selkeyttä ja turvallisuutta. Pankkiasioinnin tulee olla  kiinni elämässä: ajasta ja paikasta riippumatonta ja joustavaa.

Tätä on POP Olemme kotimainen rohkea ja vahva pankkiyhteisö, joka haluaa  olla asiakkaidemme luottamuksen arvoinen ja aina ylittää odotukset.
  Haluatko inhimillisen pankkisuhteen?

Tervetuloa keskustelemaan kasvokkain konttoriimme.
Yhteyshenkilöt POP Pankki Kuopio, Puijonkatu 23 (Sektori):   Jari Korhonen, p. 044 754 4274   Mari Tanskanen, p. 044 754 4275                         Silja Kumpulainen, p. 044 754 4297   Tiina Haakana, p. 044 754 4273   e-mail: etunimi.sukunimi@poppankki.fi