Jäsenedut

Luottamusmies ja JHL auttaa

Jos työpaikalla menee ns. sukset ristiin ja tulee ongelmia, luottamusmiehet ja JHL:n henkilökunta auttavat selvittämään hankalia tilanteita. Liittoon kuulumaton hoitaa asiansa itse, samoin kuin pelkkään työttömyyskassaan kuuluva.

Koulutus on iso etu

Hyödynnä opintopolut luottamustehtäviin, yhdistystoimintaan ja ammattitaidon kasvattamiseen. Nauti myös virkistävistä harrastekursseista - maksutta.

Vähennyskelpoinen jäsenmaksu

Jäsenmaksun voi vähentää verotuksessa.

Vakuutettu jäsen

JHL on vakuuttanut jäsenensä Keskinäinen Vakuutusyhtiö Turvassa. Kollektiivinen jäsenvakuutus sisältää matkustajavakuutuksen ja tapaturmavakuutuksen pysyvän haitan varalle. Liiton järjestötehtävissä ja tilaisuuksissa JHL:n jäsenet ovat vakuutettuna Liittoturvavakuutuksessa. Jäsensivuilla on lisää tietoa vakuutuksesta.

Lomaetuja ja alennuksia

Lomapaikat
JHL:n jäsenillä on mahdollisuus lomailla edullisesti liiton omissa lomapaikoissa. Lomapaikkojen tiedot löytyvät jäsensivuilta.
Alennukset
Hyviä alennuksia myös hotelleista ja laivamatkoista.

Runsaasti muita alennuksia ja etuja

• jatkuvat alennukset bensiinistä ja dieselistä
  • vaihtuvat kampanjaedut, jotka kannattaa tarkistaa säännöllisesti jäsensivuilta
  • laivamatkoja koskevat edut
  • hotellimajoitukset halvempaan hintaan
  • alennuksia vakuutuksista
  • alennusta TSL:n kursseista, esim. atk-ajokortttikursseista
  • mahdollisuus hakea vuokra-asuntoja, sekä VVO:n että JHL:n
  • SAK:n yhteiset edut (lehtituki, kulttuuriapurahat, kampanjaedut)

Edunvalvonta on ykkösetu

Jäsenen tärkein oikeus on liiton ja oman yhdistyksen edunvalvonta eri muodoissaan.

Oikeusapua jäsenille

Joskus asioita ei saada ratkaistua neuvottelemalla. Silloin JHL:n jäsenellä on mahdollisuus saada ilmainen oikeusapu ja lakimiehen palvelut.