Koulutus

Itä-Suomen aluetoimistoalueella toteutettava koulutus ja tapahtumat 2022

Koulutusta alueellasi

JHL:n aluetoimistot järjestävät jäsenilleen järjestökoulutusta, tapahtumia, palkallisia luottamusmies- ja työsuojelukoulutuksia sekä ammatillisia ajankohtaispäiviä.

Alueellamme on tarjolla JHL:n jäsenille niin JHL-opiston kursseja kuin aluetoimiston järjestämää koulutusta.

Valtakunnallisista kursseista saat lisätietoa JHL:n koulutuskalenterista

Edunvalvontakoulutus 2022

Edunvalvontakoulutukset ovat JHL-opiston järjestämiä palkallisia kursseja ja niihin ilmoittaudutaan viisi (5) viikkoa ennen kurssia.

Koulutuksia tarjoavat myös useat muut järjestöt. Työväen arkisto järjestää Yhdistysten asiakirjahallinnon ja arkistoinnin peruskurssin keväällä 2022.

Yhdistystoiminnan tueksi on liiton nettisivuilta saatavilla useita oppaita ja asiakirjamalleja. Uusin opas Talousohjeita yhdistyksille selkeyttää yhdistyksen taloudenhoitoa yleisellä tasolla.